0 ٠٩١٧٣٧٠٥٤٠٣ 0 369 motafkala.com [motafkalacom].[dbo].

ست 5 تایی انبر کوتاه فورد مدل FHT-J-051



محبوبیت :
موجود

برند : Ford

990,000تومان

ارسال رایگان به سراسر کشور


ست 5 تایی انبر کوتاه فورد مدل FHT-J-051

ست 5 تایی انبر کوتاه فورد مدل FHT-J-051 یک مجموعه ابزار دستی است که شامل یک ست 5 نوع انبر مختلف است. این ابزارها برای طیف گسترده ای از کاربردها از جمله تعمیر و نگهداری خودرو، ساخت و ساز، و کارهای خانگی مناسب است .که میتوان از جمله به انواع

انبردست صاف برای نگه داشتن، سفت کردن و شل کردن پیچ ها و مهره ها استفاده می شود. این انبردست دارای دهانه ای است که به صورت صاف باز می شود و برای دسترسی به پیچ ها و مهره هایی که در مکان های دشوار قرار دارند مناسب است.

انبردست کلاغی برای نگه داشتن و چرخاندن اشیا گرد استفاده می شود. این انبردست دارای دهانه ای است که به شکل یک کلاغی باز می شود و برای گرفتن اشیایی مانند میخ، پیچ و مهره مناسب است.

انبردست دم باریک برای نگه داشتن و خم کردن سیم ها و میله ها استفاده می شود. این انبردست دارای دهانه ای است که به صورت باریک باز می شود و برای دسترسی به سیم ها و میله هایی که در مکان های دشوار قرار دارند مناسب است.

انبردست دماغه کوتاه برای نگه داشتن و قطع سیم ها و میله ها استفاده می شود. این انبردست دارای دهانه ای است که به صورت کوتاه باز می شود و برای دسترسی به سیم ها و میله هایی که در مکان های دشوار قرار دارند مناسب است.

انبردست اره برای بریدن سیم ها و میله ها استفاده می شود. این انبردست دارای تیغه ای است که برای برش سیم ها و میله ها طراحی شده است.

ست 5 تایی انبر کوتاه فورد مدل FHT-J-051 از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است و دارای طراحی ارگونومیک است که استفاده از آن را آسان می کند. این ست ابزار برای طیف وسیعی از کاربردها مناسب است و یک انتخاب عالی برای هر کسی است که به دنبال یک مجموعه ابزار دستی با کیفیت است. نامبرد


نظر خود را در رابطه با این کالا به اشتراک بگذارید




مرتبط با این محصول

2024 @ All rights reserved Power by NanoPardazan

جستجو تماس
چت ورود