0 ٠٩١٧٣٧٠٥٤٠٣ 0 345 motafkala.com [motafkalacom].[dbo].

چراغ فلاش ضد آب توبیلز مدل Cpl-T01


مشخصات فنی
شماره قطعه CPL-10
ویژگی مناسب برای بیشتر فعالیت ها، دارای USB، قابل حمل آسان ، بادوام
ساخت چین
گارانتی اصالت و سلامت و 7 روز مهلت تست
ظرفیت شارژ 2 ساعت
توان لامپ
مشخصات ظاهری
رنگ آبی
وزن 147 گرم
ابعاد طول 11.5cm
متعلقات
جنس بدنه

محبوبیت :
موجود

برند : Tobys

480,000تومان

ارسال رایگان به سراسر کشور


چراغ کمپ شارژی توبیز مدل CPL-10 ، یکی دیگر از محصولات برند Tobys می باشد.این چراغ کاربردی طوری طراحی شده است که بسیار سبک و حمل آن بسیار راحت است و مناسب روشنایی اضطراری، مسافرت با ماشین ، مطالعه در شب استفاده در کارگاه ها و ... می باشد.

چراغ کمپ مدل CPL-10 دارای چرخش 360 درجه براکت پایین می باشد و نوار نور این چراغ با چرخش 140 درجه و پایه نوار نور دارای چرخش 360 درجه طراحی شده است که باعث میشود روشنایی چند ضاویه ای را ارائه بدهد .

روشنایی چراغ کمپ توبیز مدل CPL-10 به شکلی طراحی شده است که با توجه به نیاز مصرف کننده روشنایی چراغ کم و یا زیاد ( 0 تا 700 لومن ) به راحتی تنظیم شود.

چراغ کمپ مدل CPL-10 دارای کابل USB میباشد و باتری آن به طور عادی با قدرت 50 درصد 13 ساعت و با قدرت کامل تا 3.5 ساعت کار می کند.

شما میتوانید برای تهیه این وسیله ، از طریقه فروشگاه مطاف کالا که با سابقه 15 ساله درحوزه فروش ابزار آلات صنعتی و ساختمانی به صورت حضوری و اینترنیتی مشغول فعالیت است اقدام نمایید و در کمترین بازه زمانی محصول خود را دریافت نمایید.

ابزار مطاف دارای ابزار آلات برند های معروف است و تمام تلاش خود را میکند که بهترین ابزارآلات را برای شما مصرف کننده عزیز تهیه و با کمترین مبلغ در اختیار شما قرار دهد.


نظر خود را در رابطه با این کالا به اشتراک بگذارید




مرتبط با این محصول

2024 @ All rights reserved Power by NanoPardazan

جستجو تماس
چت ورود